diumenge, 4 de març del 2012

Sampleig: potser és una via de treball

Diumenge, repassant el fons d'una idea envers la música, en altres paraules, escoltant cançons que poder samplejar. Sé que puc trobar-li més trellat que el que suposa a nivell musical quan faig instrumentals i m'agradaria poder desenvolupar un projecte envers quelcom que m'agrada tant. El que pense molts cops és que treballe en projectes que no em motiven especialment i que em conporten desànim i treball descontinuat o simplement treballar a desgana. De moment vaig recopilant informació.

Grandmaster Flash en el documental: Rap, el pulso de la calle, va dir respecte al sampleig: "Cuando yo sampleo sea quien sea el artista de quien se trate estoy captando una parte de sus sentimientos, una parte de su tristeza, de su felicidad, de su cabreo y todo eso. Todo tiene espiritu, todo sonido tiene su espiritu, para mi samplear es como sacar una foto, y sacar una foto es algo espiritual tambien..." 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada